OT: Magnetická brzda

balu@home balu na k-net.fr
Sobota Únor 22 18:16:42 CET 2014

Sasa tvrdi ze existuje len brzda, ktora sa prisaje. Ta pracuje
mechanicky na principe trenia. Ten pan tvrdi ze existuje brzda, ktora sa
neprisaje budi virive (ake je tam i?) prudy. Pracuje elektromagneticky.
Neviem uplne presne co je predmetom sporu, ci sa brzda musi dotykat
kolajnice, alebo ci existuje aj bezkontaktna :-)
Sasa, aka je presne otazka? :-)