Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Čtvrtek Únor 20 08:40:04 CET 2014

Hezké ránko,

	právě jsem povídala s člověkem z technické podpory Aceru a ten mi řekl,
že to je správně, že to dělá při použití jiného než jejich instalačního
média. Takže ta jejich jsou upravená, ne že ne. Jenže bez faktury od
prodejce se se mnou nechtějí dále bavit, jenže fakturu z bráchy asi
nedostanu a navíc to bude trvat zase kdo ví jak dlouho.

	Dneska ráno se počítač o aktivaci pokouší, ale pak napíše, že Windows
jsou aktivovány a hotovo. Následuje však hláška o nutné aktivaci... je
to nějaké zaseknuté a už mne to fakticky nebaví.

	Saša Svobodová