Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

F.K. kocifrantisek na seznam.cz
Čtvrtek Únor 20 08:49:29 CET 2014

Tvrzeni Aceru považuji za nesmysl a to ze dvou duvodu:
1) z nich jsou martekingove bla bla
2) museli by upravit win cd, ale ne ohledne instalace, ale jadra
- a to si myslim jim mikrosoft nepovolil.
Napalte tam win7 nebo nejaky novy Linux, podivejte se co tam je za HW +
nejake ochrany.
OS Vam musi umoznit vyber - 30 dni použití.

Jsem bohužel z Prahy, docela mne to začalo zajímat.
Jinak napište model toho notebooku-podivam se na tu image (recovery) co
maj jako zalohu.
Nebude to hned.
F.K.