Arduino bashing, was: STM32 Nucleo

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 19 09:54:06 CET 2014

>A stoji o tu kvalitu niekto?

To je zle polozena otazka. Ten niekto nevie, ze by mohla existovat nejaka
kvalita, nevie, co by tym ziskal; naviac ta kvalita jednoducho neexistuje
a ten niekto chce okamzite riesenie.

Stoja moje decka o kvalitny, premysleny ucebny plan a dobre napisane
ucebnice? (Je pravda, ze toto je blby priklad, lebo moje decka nestoja
vobec o nejaku skolu ako taku :-) Na druhej strane je to zase dobry
priklad, lebo tie ucebnice su na drahom kriedovom papieri v plnej farbe,
pricom ich obsah je neskutocne mizerny).

No a dalsim aspektom kvality je cena resp. nejaky pouzitelny obchodny
model. Nadsenectvo na projekty takehoto rozmeru jednoducho nestacia.

>Samozrejme, tu na hw-liste nenajdeme tuto cielovu skupinu.

Nasli sme, dokazom su 3 prispevky, ktore chronologicky prisli tesne za
Tvojim... Aj ked samozrejme ani jedneho z nich podla vsetkeho neoslovila
ta "reklamna" ci "socialna" stranka veci, ale skor lahka dostupnost a
instantna pouzitelnost.

wek