Arduino bashing, was: STM32 Nucleo

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Únor 18 19:10:12 CET 2014

A stoji o tu kvalitu niekto?
Stoji niekto o seriove odpory k LEDkam, transily na napajani alebo
bokovacie kondiky k digitalnym obvodom? Ved to nejako funguje aj bez
nich.

Ked som prvykrat videl Arduino, pomyslel som si - AVRko s
bootloaderom, nic extra. Co je vlastne fakt. "Kultovu vec" z toho
urobil marketing, na ktory zial vela cast dnesnej populacie zabera.
Pojmy ako "art", "inspiration", "idea", "maker", "open-source",
"design", "motivation", namiesto zdrojaku je "sketch" a namiesto
rozsirovacieho modulu je "shield". Ziadna nudna technika, koho
zaujimaju binarky, kompilatory, nastavenia alebo prirucky. Toto vsetko
robi z priemerneho alebo podpriemerneho technickeho produktu komercny
uspech. Musi to byt stylove, musi sa o tom blogovat, ludia musi byt
nadseni a motivovani... a zazrak je na svete, ci uz je to Arduino
alebo RaspberryPi.

Samozrejme, tu na hw-liste nenajdeme tuto cielovu skupinu.

Dňa 18. februára 2014 17:56, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: