STM32L151RB problem s EEPROM a IRQ

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Únor 17 21:37:45 CET 2014

To ze Stano chce nizku spotrebu sa nevylucuje so zapisom do FLASH, aj
ked zerie par mA. Nemusi sa zapisovat stale, takze celkova priemerna
spotreba moze byt radovo mensia nez pocas zapisu do FLASH.
A k tej FRAM... toto je podobna odpoved ako ked sa nejaky kolega pytal
po konkretnej zalezitosti okolo MS Office a niekto iny mu odporucil
LibreOffice. V zasade k teme, ale inak strasne odveci.

Dňa 17. februára 2014 21:30, Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> napísal/a: