STM32L151RB problem s EEPROM a IRQ

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Únor 17 21:30:11 CET 2014

Chcel som poukazat len na to, ze ten zapis do EEPROM je ozaj taky dlhy, z
jednocipovych pamati maju 3ms len tie najmensie takze to vase mcu asi
nebude take zle, a sucasne som chcel povedat, ze to zerie podla datasheetov
3-5mA a viac. Takze poznamka o uA je taka no trochu cudna.

Datasheet, no ja by som ho bral s rezervou a vsetko si dopredu radsej
precital a nastudoval. Myslim, ze tych takych prekvapeni bude o to menej.
Proste vo vseobecnosti, ked ten nejaky system ma zrat pri tej ci onej
operacii 5-10mA, tak s tym neurobite nic, a ani stm s tim moc neurobi. Ked
chcete ozaj low power, tak skuste pozriet po fram.

A.

Dňa 17. februára 2014 21:16, Stano <stano.hw na gmail.com> napísal(-a):