Bascom a nastavení překladače

Pondělí Únor 17 08:36:32 CET 2014

Dobré ránko,

	pokud by se s tímto problémem někdo také setkal, což tedy
nepředpokládám, tak tu je řešení:

	Je potřeba Bascom odinstalovat a pak projít registry a smazat všechny
zmínky o něm, stejně tak je potřeba projít adresáře s uživatelskými
nastaveními ("Data aplikací", "Local settings" a další) a to tak, že
všechny. Bascom tam všude něco má a při další instalaci si na to sáhne a
dělá neplechu. Autoři nějak zapomněli udělat při odinstalaci pořádný
úklid a už to bylo. Potom se již jen klasicky provede normální čistá
instalace a je hotovo :-)

	Saša Svobodová