Bascom a nastavení překladače

Neděle Únor 16 20:21:25 CET 2014

Dobrý večer přeji,

     po hodně dlouhé době jsem si potřebovala něco napsat v Bascomu a
zjistila jsem, že mi nějak zlobí. Je tu prosím někdo, kdo Bascom používá
a umí poradit? Jde o to, že všechno dobře funguje, ale pokud si otevřu
okno s nastavením překladače, tak sice mohu všechno měnit, ale nemohu to
uložit, protože tam jaksi chybí tlačítka. Místo tam pro ně je, ale
tlačítka nikde:
http://chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/obrazky/Clipboard01.jpg

     Zkusila jsem nejprve aktualizaci na nejnovější verzi, ale nepomohlo
to. Tak jsem celý Bascom odinstalovala, smazala co šlo a provedla čistou
instalaci. Chová se to úplně stejně. Přitom v omezení DEMO verze není
psáno nic o tom, že by nešlo měnit nastavení překladače. Omezená je
velikost kódu, podpora a nějaké další drobnosti, ale toto ne. Zkusila
jsem i změnit rozlišení zobrazení a také nic. Vypadá to jako divoký
nápad, ale po zkušenostech s programy z práce by mne to nepřekvapilo.
Tady je ale problém jiný.

     Nenapadá někoho, kde může být zrada?

     Saša Svobodová

PS: Vím, je to trochu OT ale říkám si, že je to na psaní FW, tak to snad
nevadí :-) Linux nemám, mít nechci a mít nebudu. A nechci se hádat ;-)