[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Stano stano.hw na gmail.com
Středa Prosinec 31 20:17:33 CET 2014

Ano, tak by to malo byt. Bohuzial nie vzdy to tak je, vid:
http://developerblog.redhat.com/2014/10/16/gcc-undefined-behavior-sanitizer-ubsan/

GCC tusim to bolo 4.7.1 (ale niesom si isty) to v prvom pripade
nevykonalo rotaciu vobec a vysledok bol 0xFFFFFFFF
Mozno by stalo za pokus skusit este volatile addr_rem, pamatam si ze v
mojom pripade volatile nemalo na vysledok vplyv.