OT akumulacia tepla do nadrze, was: Kabel k cidlu do vody

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Úterý Prosinec 30 19:14:52 CET 2014

Vejde, ale musí se smontovat až ve sklepě. Když máte přístup dveřmi
60x160 a pak schody dolů, tak moc nenaděláte.
Myslím, že polystyren není dobrá izolace. Spíš jsem koukal na PUR a
podobné. Profi nádrže mají (nepamatuji si co) s tepelnou ztrátou
12°C/den a to se mi zdá trochu moc.
Milan