OT akumulacia tepla do nadrze, was: Kabel k cidlu do vody

Úterý Prosinec 30 18:42:33 CET 2014

2x2x2m.... to si dovedu i predstavit. Neni nejlepsi nechat udelat tu
nadrz z PE(asi) desek, jako septik? Mozna teda bude limitujici teplota,
co to snese, ale cca 70 stupnu by snad mohlo. Ulozit do polystyrenu a
hotovo. 4 chlapi to unesou.