OT Kanony a ustova brzda

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Prosinec 8 07:51:55 CET 2014

Zdravím,

no já nevím, asi čtu špatné úvahy a studie - mám pocit, že je to přesně
obráceně a i amerika má problém s nadměrným počtem zbraní mezi lidmi.
Asi bych byl nerad, kdyby mě někdo zastřelil jen tak, protože měl pocit
že ho ohružuju a přitom jsem se jen opřel o jeho plot,protože mi bylo
špatně. (pokud si správně pamatuju tak se podobný příklad stal i u nás)

Já radši akceptuju že po mě někdo hodí kamenem nebo větví, než že po mě
vystřelí.

Petr