OT Kanony a ustova brzda

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Prosinec 8 22:42:31 CET 2014

O kousek níž je že to vysílali v radiožurnálu.

Rusové aktuálně skupují drtivou většinu světové produkce zlata - fyzického,
nikoli neexistujícího virtuálního spekulativního. Zlatý orel by uškodil i
číně, s čínou jsou teď kámoši.

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>

On Mon, 8 Dec 2014, Jaroslav Lukesh wrote:

> Našel jsem odkaz akorát tady, ale viděl jsem to tehdá i s odkazem na ruský
> web.
>
> http://knife.cz/Default.aspx?tabid=54&g=posts&t=21845&p=134

No jo ale tam je taky jen takove nejake tvrzeni bez linku na zakon
nebo realny clanek.

Vzpominam si jak rusove oslavne psali o vytvoreni noveho zlateho standardu
"rusky zlaty orel". A jak s tim zapadem diky tomu vy*ebou. Pak prisly
sankce EU a rubl zacal klesat. Pak Saudi udelali rozhodnuti a rubl zamiril
stremhlav dolu. Tak si rikam proc je ten jejich zlatak nezachranil..