Utlum 433 / 868MHz?

Pondělí Srpen 4 14:31:33 CEST 2014

Tou novou generaci myslite cc1200?
cc1190 znam, ale tohle je vynucena kusovka, prednost ma rychle reseni a
overeni funkcnosti na dane trase, pripdny navrh DPS se presouva na jindy :-)

Jinak dnes jsme provedli prvni testy s touto sestavou:
vysilaci strana
- cinsky modulek s cc1101
- na nej pripojeny SAW filtr 433.92MHz,
- nasleduje pujceny zesilovac s ra07m4047m (ano 7W silenost pro 400-470Mhz
neco jako http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1437243
- nasleduej utlumovy clanek -6dB
- nasleduje 3 prvkova Yagina z Cu licny na rahnu z plastove trubky
cele to muze mit pri plnem vykonu cc1101 30dBm

Prijimaci casat
- 3 prvkova Yagina z Cu licny na rahnu z plastove trubky
- LNA 100-500MHz s AgilentATF-54143 , asi nejlepsi prvek cele te
slilensoti, aktivni BIAS s BCV62C sum je kolem 0,5dB
- SAW filtr na 433.92MHz
-  opet cinsky modul s cc1101

20bytovy paket na 0,6kbout s kodovanim GFSK prolezl i kdyz vysilaci antena
byla za luxferama.

Zitra olverim na jakem vykonu to jiz nefunguje a pak to bude treba cele
zmensit a snizit tomu spotrebu ( soucasne LNA 60mA)