Utlum 433 / 868MHz?

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pondělí Srpen 4 10:09:59 CEST 2014

DD, rada cc11xx je relativne zastarala a trpi zde zminovanym problemem zahlceni, ktery v nasledujici generaci TI(ChipCon) vyrazne zlepsil. Jako zesilovac se dela obvod primo od TI (CC1190, existuje i EVB), vyhodou je integrovany PA jak na TX (+27dBm), tak LNA pro RX, vcetne prepinace na antenu. JM

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Draček Fráček
Sent: Saturday, August 02, 2014 1:18 PM
To: HW-news
Subject: Re: Utlum 433 / 868MHz?

Dekuji za namet, nejsem si tak uplne jist, ze se chci az tak hluboko norit do analogovych vod. Preci jen je to kusova zalezitost vynucena okolnostmi.

V prvni etape zkusim neco s minimalnim odporem a minimalni vstupni investici

V supliku mam neco jako http://www.ebay.com/itm/Wireless-RF-Transceiver-Module-433MHz-CC1101-CC1100-Remote-Control-Arduino-Robot-/171016720537?pt=LH_DefaultDomain_0 <http://www.ebay.com/itm/Wireless-RF-Transceiver-Module-433MHz-CC1101-CC1100-Remote-Control-Arduino-Robot-/171016720537?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27d1641099> &hash=item27d1641099

- Tento modul na 0,6kBaud s GFSK  (reciever sensitivity -116dBm) vystupni vykon 10dBm
- za to pridam nejaky PA 33dBm

- pro testy antenu ohnu z dratu 6dB http://ok1ike.c-a-v.com/soubory/ant_433.htm

Na prijimaci stranu dam jen antenu a modul cc1101 (jednosmerna komunikace)

V podstate mi chybi jedine, a to vhodny PA vclenitelny mezi antenu a cc1101, rad bych neco co pujde postavit bez PCB do plechove krabicky s dvema SMA.

Myslel jsem, ze pouziji nejaky monoliticky zesilovac od Mini-Circuits, ale v bezne nabidce takove vykony nenabizi.

Vytkonove vyhovuje http://yetifrisstlama.blogspot.cz/2012/10/a-power-amplifier-for-serious-garage.html

Ovsem s dostupnosti a cenou to neni valne (7,66E u mouseru) + pozudro neni uplne idelani na vzdusnou montaz.

Vite o nejakem vhodnejsim PA na 433 respektive 868MHz?