Re: Ètení SPI flash bìhem mazání

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Pondělí Duben 28 13:06:42 CEST 2014

> Myslite AT2*5*DF161...?

Ano, koukal jsem jen na suffix a přehlédl jsem že se změnila i rodina.

> Ten suspend/resume poznam z datasheetov niektorych paralelnych flash, ale
> este som sa nestretol s aplikaciou, kde by to bolo vhodne pouzit... Ani u
> tych AT25 to nevyzera uplne trivialne, treba dodrziavat suspend/resume
> casy...

Vím, já se potřebuju vejít do cca 500us se čtením. To stihnu i
s čekáním na suspend (resume už tolik nebolí).

Mám aplikaci která si zapisuje na více místech do paměti, při
dokončení stránky smaže následující stránku. Občas bude
nutné z ní něco přečíst, když se uživatel bude chtít podívat do
historie, jinak zdržení nevadí.
Vadi hlavně čekání na erase, to mi už dost rozhodí časování.

> Len tak mimochodom, ste si vedomy toho, ze vsetky doteraz spominane obvody
> su oznacene ako Legacy/NRND, resp. uz uplne mimo vyrobu?
> http://www.adestotech.com/products/serial-flash/legacy-products

I toho jsem si vědom. Osadí se dostupný typ a pokud bude nutné upravit
komunikaci, tak ji upravím.

Tomáš