Re: Ètení SPI flash bìhem mazání

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Duben 28 12:28:19 CEST 2014

Myslite AT2*5*DF161...?

Ten suspend/resume poznam z datasheetov niektorych paralelnych flash, ale
este som sa nestretol s aplikaciou, kde by to bolo vhodne pouzit... Ani u
tych AT25 to nevyzera uplne trivialne, treba dodrziavat suspend/resume
casy...

Len tak mimochodom, ste si vedomy toho, ze vsetky doteraz spominane obvody
su oznacene ako Legacy/NRND, resp. uz uplne mimo vyrobu?
http://www.adestotech.com/products/serial-flash/legacy-products

wek