Re: OT: přechod z XP na Linux

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pátek Duben 18 10:46:38 CEST 2014

> "Windows XP končej, bude mi fungovat počítač?"

Poznamka 1:
V dobe Windows 98 zadne "aktualizace" neexistovaly - a taky to byl systen
pres ktery se surfovalo po Internetu - a taky to byl system, ktery mi na
jednom compu vydrzel az do roku 2012.

Poznamka 2:
 Microsoft uz od doby Windows NT bojuje proti chybam ve sve "code base" a
stale nedobojoval a znalci  trvrdi, ze "aktualizace" treba nejmodernejsich
Widli 8 zase opravuji tytez chyby, kter resil uz WinXP service pack 1 atd

Poznaka 3 Prakticka :
Jdete ve WinXP do Start - Nastaveni- Ovladaci panely - Naplanovane ulohy - a
vyhodte odtamtud ulohu "upozorneni na konec podpory XP" kterou tam jedna z
poslednich "aktualizaci" charizmaticky nastavila.....

Osobne, kdyz sleduju situaci na PC trhu nemuzu na adresu Microsoftu nez
poznamenat citat z Anaximandra z Miletu ze 6 stoleti pred Kristem  - "cim je
vecem vznik - tim je vecem zanik"

Zdravi Petr Kubac