RE: OT: přechod z XP na Linux

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Duben 18 10:54:07 CEST 2014

dobry den.
takze musi preci existovat nejaky skoro idealni stav pro instalaci winXP,  tim myslim, naistalovat XP + SPx + aktualizace a,b,c,d .. stahnutelne dopredu offline  a pak uz jen aktualizace
vypnout a zbavit se te opruz hlasky, "vas pozitac je ...atd. ! .. ?
videl jste nekdo takovy navod, nebo mate doporuceni ?
doma mam jeste na 2 ks XP a zahazovat se mi je nejchce, ale to zpomaleni je uz neunosne ..
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Kubáč
Sent: Friday, April 18, 2014 10:47 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: přechod z XP na Linux

> "Windows XP končej, bude mi fungovat počítač?"

Poznamka 1:
V dobe Windows 98 zadne "aktualizace" neexistovaly - a taky to byl systen pres ktery se surfovalo po Internetu - a taky to byl system, ktery mi na jednom compu vydrzel az do roku 2012.

Poznamka 2:
 Microsoft uz od doby Windows NT bojuje proti chybam ve sve "code base" a stale nedobojoval a znalci  trvrdi, ze "aktualizace" treba nejmodernejsich Widli 8 zase opravuji tytez chyby, kter resil uz WinXP service pack 1 atd ....

Poznaka 3 Prakticka :
Jdete ve WinXP do Start - Nastaveni- Ovladaci panely - Naplanovane ulohy - a vyhodte odtamtud ulohu "upozorneni na konec podpory XP" kterou tam jedna z poslednich "aktualizaci" charizmaticky nastavila.....

Osobne, kdyz sleduju situaci na PC trhu nemuzu na adresu Microsoftu nez poznamenat citat z Anaximandra z Miletu ze 6 stoleti pred Kristem  - "cim je vecem vznik - tim je vecem zanik"

Zdravi Petr Kubac