Generator nahodnych tonu A-Radio, aneb kdyz dva...

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Duben 16 13:10:08 CEST 2014

Detto.
V AR mam tusim 3 konstrukcie, kazda bola na uvodnej strane, s
redakciou sa mi komunikovalo dobre, boli ochotni a ustretovi, takisto
spominali, ze maju nedostatok poriadnych konstrukcii. Honorar potesil,
trebars v porovnani s americkym Circuit Cellar to bolo celkom slusne.
Asi nie som ten spravny typ, ktoremu krivdia a odmietaju ho.