Generator nahodnych tonu A-Radio, aneb kdyz dva...

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Duben 18 10:38:50 CEST 2014

boli tam celkom zaujimave navrhy. Vitaz tej mladsej kategorie je velmi
dobry, uz sa tesim ze ho stretnem v dalsom rocniku.
Skoda ze mi neposlali navrhy vsetci. Buduci rok si to osetrim lepsie,
teraz som sa spoliehal na to ze vsetci urobia to o co som ich poprosil :-)
b.