Pracka s Rapsbery pi

V P vvitty01 na seznam.cz
Úterý Duben 15 12:52:46 CEST 2014

Jeste se k tomu pridava zmena smeru a po ukonceni kontrola zda je vse
vyvazeno spravne. Uz nevim jestli se tam dava nejaky akcelerometr nebo se
snima zatizeni motoru nebo neco jineho... ja programoval jen "demo" bez
kontroly srovnani pradla.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

Od: Tomáš Hamouz <hamouz na divesoft.cz>
Datum: 15. 4. 2014 10:36:04
Předmět: Re: Pracka s Rapsbery pi

"> 4. Jediné, co mi trochu dělalo starosti je to rovnání prádla před
ždímáním.

Co jsem zatím vypozoroval u naší letité Boženky, rovnání je docela
trivální. Sníží otáčky tak, aby se prádlo na menším průměru přesypalo
do míst kde je ho míň, tedy s větším průměrem.
A udělá to postupně několikrát.

Jak s oblibou píše wek, ďábel se bude skrývat v detailu, najít správné
otáčky a průběh snížení, aby to dělalo rovinu a né ještě větší kopce.

Tomáš
"