Koupe robota ci stavebnice pro syna

Jindroush kubecj na asw.cz
Úterý Duben 1 12:39:06 CEST 2014

K LEGO drobná poznámka - tyranizuji tu poslední dobou syna na NXT a
NTX-G a je to dosti frustrující: jakožto cmd-line programátor mám obecně
problém s tím klikacím gui, ale budiž, nějak jsme to zvládli. Ale cokoli
většího s tím udělat je natolik komplikované, velké, pomalé a
zabugované, že je to zlo. Zkusili jsme naprgrat nejen roboty, ale i
třeba Videostop na tom displeji a prostě jsme se dostali do stavu, kdy
se ten program tak rozhází, že nelze zkompilovat ani opravit. To byla
krutá lekce...

Jinak samozřejmě je LEGO pro stavbu roztodivných věcí ideální, jen ta
cena je vyšší, ale je imo u všech stavebnic (Fischertechnik apod)