Koupe robota ci stavebnice pro syna

Petr Weissar weissar na kae.zcu.cz
Úterý Duben 1 10:33:09 CEST 2014

Ahoj,

hrajem si se Zumo pásákem od Pololu + Arduino a pro začátek na sledování
čáry fajn. Další krok už vyžaduje bastlení senzorů.

Ale pokud máte doma nějaké LEGO, tak starší robotické NXT2 se ještě dá
sehnat a není to na LEGO až tak drahý, příp. nové EV3, ale to je dražší.
Pro děti ovšem naprosto skvělé a možno si postavit "cokoliv".

Petr