Soft start (nejen) pro mikrovlnku

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Září 27 10:43:46 CEST 2013

 27.9.2013, 10:29:25

Nebudte troskar. Flaknete tam rovnou 25A, nebo jeste lepe 32A.
Kdyz vyhoret, tak s plnou paradou.
Vypadava jistic, dam tam silnejsi, bych ocekaval od zednika. Od clena
zdejsiho fora, je to dost prekvapujici.
I tech 13A muze byt na hrane, nebo i za hranou toho, co pouzite draty
snesou a dalsi posilovani, bez overeni co je tam za draty, je
prasarna.
Kdyz uz menit jistic, pak radej 13B - >13C.
No a stale je tu moznost, ze pricinou problemu je zavada na
mikrovlnce, treba mezizavitovej zkrat na trafu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz