Soft start (nejen) pro mikrovlnku

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Září 27 10:56:44 CEST 2013

Nic proti, ale vsichni tady pisete "dejte si tam Ccko jistic". Co vim
tak treba zde EON naprosto odmita osazovat jine jistice nez Bcka (myslim
ty hlavni).

Nechavali jsme zavadet samostatny privod do dilny a EON mi napsal ze mi
daji klidne 3x32A (i vic), ale jedine Bcko. Pokud se mi to nelibi tak
mam smulu. Takze treba v dilne nemuzu svarovat COckem protoze to ma sice
psano 3x16A, ale ten invertor pri startu zere i travu z pangejtu a
vyhazuje jistic. Budu to muset poresit take nejakym softstartem.

To same na chalupe - cirkularku zapnem jedine tak, ze proste nahazuju
jistic tak dlouho az cirkularku roztocim na otacky kdy ten jistic nevypadne.

Ptal jsem se na to kamarada, ktery je pohotovostnim pracovnikem EONu a
ten mi take rekl, ze Ccko nedostanu ani kdybych se na hlavu stavel.

Radek Vicek