[OT] Brigada - poradte jak dal

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Úterý Září 10 10:04:03 CEST 2013

Doporučuji se s ním sejít osobně, z očí do očí se hůř vymluvá. A třeba
to nejsou výmluvy, třeba je klidně možné, že ten člověk prostě jenom bere
smlouvy jinak, než vy. Třeba je odvždycky zvyklý splnit co slíbil a
upomínání nebo dokonce ten "ostrý dopis" bere jako nemístné otravování
a projev nedůvěry... Tohle je lepší si ujasnit a ne hned jít do sporu :-)

Aleš Procháska