[OT] Brigada - poradte jak dal

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Úterý Září 10 09:02:42 CEST 2013

pohnutky mysli jednotlivych akteru nebudu komentovat, neznam vas, nevim.
nicmene jednoduse reknete, ze se da smlouva do poradku tak jak bylo
dohodnuto, hned po podepsani dostane vse. do te doby dostane max PDF
nahledy. pripadne uplne pozastavena prace. myslim si, ze v tomhle nebude
nic nefer vuci nemu a vy si zajistite bud tu smlouvu (a penize, pripadne
vymahatelne, at uz to bude ted nebo o mesic pozdeji) a dohodnute podminky,
nebo alespon budete definitivne vedet na cem jste a bude to pouceni pro
priste a dotycny si to bude muset vyvinout pekne hezky cele znovu.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz