Gravirovaci sada z LIDLu

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Sobota Říjen 19 14:38:49 CEST 2013

Odporucam nepisat. Mam ju, bohuzial :-(

Ta moja ma sice valive (pre Martina, ostatne co pises plati) mini lozisko,
skoda ze jeho upevnenie na hriadeli sa stalo (po relativne kratkom case)
klznym :-)
A to lozisko hadze viac ako poctive klzne ulozenie :-) jeho zivotnost
miziva, neva mam este 9 z ebay nahradnych :-) a tie ma asi preziju, z nej
pouzivam.len kliestiny.
Pri vrtani dps treba byt trpezlivy, vykon s prilozenym zdrojom je dost maly,
ale par dier sa da.
Prislusenstvo je ale standartne, akoby ich s tym od proxxonu jedna mater
(rozumej cinska fabrika) mala.
Podla mna to bolo vyhodenych necelych 25eciek. Kupoval som davnejsie,
pouzival obcas, v porovnani s nejakymi malymi jednosmernymi s pred 20 rokov
je to bieda. Ale ta tohtorocna moze byt lepsia :-)

V praci mam proxxona FBS 240/E za malo viac ako dvojnasobok, tiez trosku
hadze, ale oproti subj. je vlastne dokonale vyvazena, vykon neporovnatelny,
vyhodou je sklucovadlo do 3,2mm a som spokojny.
Doma mam nejaky skill (pracujem hlavne v praci) rovnako na 230V, tiez jemne
"vrni" (rozumej hadze) v rukach, nema sklucovadlo len kliestiny (dokonca len
dve, ale "pasuju" aj tie z lidlu), zatial sa zda byt pouzitelny, uvidim
neskor. Podotykam, ze ho pouzivam len vynimocne, tak sa vsetky vlastnosti
(pozitivne aj negativne) prejavia az po dost dlhe dobe.

Jeziskovy radsej napisat o toho proxxona, zvlast ak planujete castejsie
vyuzitie, myslim ze ho tu ma viacero clenov.
Robo