MikroTik

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Sobota Říjen 19 14:42:25 CEST 2013

Tak namontováno, google hlásí vzdálenost 978m, signál 93%. Takže doporučuji
za tu cenu.

Mikrotik RouterBOARD SXT-2nDr2/ Lite2/ 802.11b/g/n/

Míra

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of hv-news na seznam.cz
Sent: Sunday, September 15, 2013 9:51 PM
To: HW-news
Subject: Re: MikroTik

Jaké také ne, než jsem začal přátelství z ROS. Ve všech zařízeních bylo
nastavení IP a masky zvlášť formát x.x.x.x   x.x.x.x
Zde je odkaz na fórum kde se spoustu lidí zabývá touto problematikou
http://ispforum.cz/.
A tady naleznete IP kalkulačky hlavně pro případy kdy se hodí zkontrolovat
nastavení atypického segmentu sítě  http://ip-kalkulacka.nmonitoring.com/.
Pro případy /25,24,16,8 to samozřejmě nebudete potřebovat ani pro Level1 :-)

Přeji hodně úspěchů.