Konstrukce laboratorniho zdroje

Sobota Říjen 5 19:51:49 CEST 2013

Hezký večer,

	já už tomu rozumím, trochu jsem se unáhlila, ale to je tím, že to
schéma je skutečně super přehledné... to co jsem považovala za výstupní
filtr je naopak vstup zdroje a proto je dioda, i kondenzátory, zapojená
dobře a smysluplně.

	Vstup je namalovaný univerzálně pro různá napájecí napětí, celý zdroj
totiž může být konstruovaný jako zdroj 0 až 30 nebo až 900 voltů při
proudu 150 nebo 300 mA což mi připadá jako docela dost.

	Proudové omezení se dělá výkonovým potenciometrem zapojeným na svorky
K2-1 a K2-2 čili paralelně k odporům R3 a R4.

	Zdroj mne zaujal, ale když jsem si článek v PE pořádně přečetla, tak se
mi zase tak moc nelíbí, spíše se kloním k tomu, že to je nějaké divné a
to označení "neortodoxní" se na to hodí velmi.

	Saša Svobodová