Konstrukce laboratorniho zdroje

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Říjen 5 17:20:19 CEST 2013

No, ja tomu tiez nerozumiem, ale zase nejaky zasadnejsi zadrhel v tom
nevidim, teda v D1 a v C12 (samozrejme nepoznam ich hodnoty, tam zadrhel
pochopitelne byt moze).

Nerozumiem ani tomu symetrickemu napajaniu na vstupe. Ale nevidim ani
usmernovac - mozno to je nasledok pouzitia sekundaru s vyvedenym stredom?

Ta schema je nakreslena mimoriadne neprehladne, mozno konicek autora - uz
som take videl.

Nie je mi jasne, ako sa dosiahne slubovana regulacia prudu.

Takto ako to je nakreslene, je to podla mna niekde na hranici
nepouzitelnosti.

wek