[OT] kartou pres internet (was Re: Balícky z Cíny)

Halen halen na seznam.cz
Sobota Listopad 23 21:14:54 CET 2013

Já používám AXA kreditní kartu, která je vůbec nejvýhodnější pro platby
přes PayPal. Má nejvýhodnější kurz. Problém je, že už nelze objednat.
například jsem provedl test na dx.com, kde jsem zakoupil x drobných
věcí. Rozdíl mbank (kredit a debet) oproti Axa a Unicredit byl 90 haléřů
na 1 dolaru.

článek který mě inspiroval:
http://www.mesec.cz/clanky/tipy-na-kreditni-karty-s-dobrymi-kurzy-v-zahranici/

Dobrá je i karta Citi, kde dostáváte zpět 2% z platby. Tím se částečně
smaže rozdíl v kurzu.

Honza