RE: [OT] kartou pres internet (was Re: Balícky z Cíny)

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Listopad 23 22:19:57 CET 2013

Předpokládám, že tou AXA už jste delší dobu neplatil. Jinak byste zjistil,
že AXA banka před pár měsíci ukončila činnost...
Té jejich karty je škoda. Měla nejlepší kursy.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Halen
Sent: Saturday, November 23, 2013 9:15 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] kartou pres internet (was Re: Balícky z Cíny)

Já používám AXA kreditní kartu, která je vůbec nejvýhodnější pro platby přes
PayPal. Má nejvýhodnější kurz. Problém je, že už nelze objednat.
například jsem provedl test na dx.com, kde jsem zakoupil x drobných věcí.
Rozdíl mbank (kredit a debet) oproti Axa a Unicredit byl 90 haléřů na 1
dolaru.

článek který mě inspiroval:
http://www.mesec.cz/clanky/tipy-na-kreditni-karty-s-dobrymi-kurzy-v-zahranic
i/

Dobrá je i karta Citi, kde dostáváte zpět 2% z platby. Tím se částečně smaže
rozdíl v kurzu.

Honza