Re: Balícky z Cíny

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Listopad 22 22:07:32 CET 2013

 22.11.2013, 22:01:27

Muj prvni nakup u loupenika vypadal tak, ze jsem objednal a zaplatil
ale zbozi neprislo. Zvyklej na dlouhe dodaci lhuty z dx jsem nijak
nepanikaril ani nikomu nepsal. Pak dotycny prodejce z portalu nejak
zmizel a po cca tydnu prisly penize zpatky.
Takze to asi nejak funguje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz