Re: Balícky z Cíny

Pátek Listopad 22 23:00:31 CET 2013

Kdyz jste narazili na platbu kartou, pohravam si s myslenou koupit od
cinana z podstatne vetsich hlubin cinskeho internetu nez ne alli nejake
procesory, presneji STM32F103C8T6, no nekupte to za ,99$/ks , jsem ochoten
riskovat na zkousku 15$ za deset procesoru + postovne ale tak nejak se
zdraham poskytovat udaje z karty nekomu  z druhe pulky planety.
System plateb s platebni kartou pres internet mi prijde strasne nedoreseny,
Chci s prtoto zeptat co delate pro minimalizaci rizik pri platbe kartou
pres internet? Kdysi jsou mel u mbank sporici ucent a k nemu drouhou kartu
u ktere jsem vzdy povolil transakce pres net jen kdyz jsem neco kupoval a
limit jsme dal tesne nad cenu kupovaneho zbozi, ale karta expirovala a
novou jiz nedali.