manson SDP 2405 jako proudovy zdroj

Neděle Listopad 17 10:56:09 CET 2013

I nejvyssi kategorie zdroju to ma vicemene stejne, nastavim max vystupni
napeti a max vystupni proud , zdroj pak zobrazuej aktualne zmerene U,I,P a
nejak signalizuje zda jede CC ci CV modu, Probiranemu zdroji zrejme chybi
tato vyraznejsi signalizace.
Lepsi zdroje pak maji jeste druhy stupen ochratany tedy lze u nich nastavit
OVP a OCP , technicky jde o druhy nezavisly stupen ochrany, ktery zdroj
odstavi kdyz z jakychkoliv i externich pricin v napajenem obvodu sledovane
hodnoty prekroci nastavenou mez. Technicky, OVP napriklad byva tyristor na
vystupu, ovlada komparator s nastavenou OVP a pri prekroceni proste
zkratuje vystupy.

Martin