Re: OT: může rozmrazování mrazůku fénem poškodit chladicí soustavu?

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 14 13:39:14 CET 2013

Píši sem jen proto, že tvrdíte nesmysly, ale pokud se někomu líbí, proč ne,
že.
Spokojím se s tím, když odpovíte na smyslné otázky. Nepsal jsem o 200°C a
čekal jsem odpověď, jak podle Vás ublíží systému či výparníku teploty vyšší
(40) a čím zdůvodníte další nesmysl.
Ja vidím, kromě osobních výpadů ničím.
Co to je "zvysenie teploty (v rozumnych medziach) " ?  10, 20, 30,  proč ne
třeba 40°C ?
Můžete zdůvodnit a doložit tvrzení
"zatial co niekolko tyzdnove / mesacne vypnutie by mohlo mat za nasledok
znefunkcnenie" ?
Když po letní odstávce zapnu moje TČ, k žádnému znefunkčnění nedochází.
Totéž platí o lednici, mimochodem plněné R600a.
aze

Divim sa, preco prave Vy (teda clovek co o tom nieco vie) davate taketo
nezmyselne otazky  :-(

"Rozumne medze" povazujem za teploty potrebne k roztopeniu ladu. Ze
teplovzduskou je mozne vyparniku aj ublizit povazujem za mozne. Dokazovat
Vam to nemienim. Ak mate chut, nahrejte si vyparnik na 200st. a potom
zistujte, ci mu to uskodilo.

Ak ste citali moj prispevok cely, tak bol pisany o stave ked je v systeme
tolerovana netesnost. Zdovodnenie som pisal, ze pri mensom tlaku vo
vyparniku pocas chodu budu pochopitelne pri rovnakej netesnosti uniky mensie
nez ked zariadenie bude vypnute. Ak aj na pochopenie takejto jednoduchej
veci potrebujete dolozenie, nemam zaujem s Vami o tom dohadovat.

S pozdravom

                                               Milan  Mlynarčík