OT: může rozmrazování mrazůku fénem poškodit chladicí soustavu?

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Čtvrtek Listopad 14 14:13:54 CET 2013

On Thu, Nov 14, 2013 at 01:39:14PM +0100, AZe wrote:

prosím veďme diskuzi v přátelském duchu, dyť je to tady o koníčcích
a zábavě (alespoň já to tak vnímám). Osobní výpady jso zbytečné. Každý
může říct svůj názor a neschazovat jiné....

> Když po letní odstávce zapnu moje TČ, k žádnému znefunkčnění
> nedochází. Totéž platí o lednici, mimochodem plněné R600a.

Máte výparníky na TČ také z hliníku?

Já mám k hliníku už možná vyhraněný postoj, když vidím jak praskají rámy
na kolech. Zrovna mi prasknul po 4 letech, naštěstí byla na rám záruka
5 let. Prostě hliník degraduje, to je asi fakt. Ale netvrdím, že tomu
máte všichni věřit ;).

--
Zito