Re: Kam kraci kvalita a neb bezpečnost nadevse?

Pondělí Listopad 4 13:42:40 CET 2013

Po precteni vlakna jsem si uvedomil:
- co ma pamet saha tak jsme vymenoval 1ks stareho komunistickeho
bakelitaku a to protoze se z jedne 25 v 3x25 stalo neco jineho a
jistic vypadaval pri "beznem" provozu.Vadnych modernich jisticu mi
rukama proslo tak 10 az 15ks. Vesmes prave protoze jeden v trojci
nesel nahodit. Neni to moc dobra vizitka, zvlaste pri cenach za ktere
se bezne prodavaji.
- Jisteni v kterem dva jsitice blize k zkratu ani nespadnou a treti
shori a jeste zapali jistic souseda je fakt bozi. Zvlaste kdyz
trifazxovy stoji 600Kc a jednofazovy 250Kc (ceny z nahodne vybraneho
eshopu)
- No ale co se divim, kdyz lze dva varistory, jednu bleskojistku +
malou zelezoprachovou tlumivku prodat i za cca 3000
http://www.shopelektro.cz/svodice-a-prepetove-ochrany/svodice-pro-ochranu-napajecich-siti-do-1000-v/svodice-prepeti-typ-3/1-fazova-sit-tn-s-svodic-vf-filtr/hakel-30062-pi-k16-off

Jsem sam kdo ma pocit, ze se cim dal vice prodavaji nalestene prdy a
systematicky se misto kvalitnich normalnich vyrobků prodavaji smejdy s
tisici certifikaty?
Jinak recenbo cena vyrobku = 30% dane tedy st8t, 30%  zisk prodejne
vyyrobniho retezce, 30% reklama + doprava, 5% cettifikaty + obal a tak
na vyrobek zbude jen 5% z kupni ceny a podle toho musi vypadat.

Martin