Re: Kam kraci kvalita a neb bezpečnost nadevse?

Pondělí Listopad 4 15:12:41 CET 2013

Pokud máte pocit, že tu věc dokážete vyrábět a prodávat mnohem levněji,
proč už to dávno neděláte? Nebo proč už to dávno nedělá nikdo jiný? Kromě
toho, máte pocit, že cena výrobku = cena součástek v něm obsažených? Vývoj
je zdarma? Práce na výrobu je zdarma? Zisk má být nulový?

Váš rozbor složení ceny je taky zajímavý:

30% daň státu - ano, taky si myslím, že daně jsou příliš vysoké.
30% zisk z prodeje výrobního řetězce - jak by to mělo vypadat? Měla by
prodávat přímo továrna, kde se to vyrábí? Proč to nedělá? Že by to pro ni
bylo jednodušší a levnější, tj. vyrobí vagón kusů, ten vagón prodá
velkoobchodu a ten velkoobchod to prodá maloobchodu (článků může být víc)?
30% reklama + doprava - bez reklamy resp. propagace výrobku nic neprodáte a
výrobek obvykle nemá nožičky a k zákazníkovi sám nepřijde...
5% certifikáty a obal - certifikáty snad nejsou jen tak samoúčelné (aspoň
by neměly být) a distribuovat něco jen tak bez obalu, to dost dobře nejde.
Navíc, obal prodává, vhodně zvolený obal zvýší prodej výrobku.

Přečtete si nějakou učebnici ekonomie.

Pavel Kadečka.