OT Zimni pneu a vyska vzorku

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 1 20:03:07 CET 2013

Ale dyk o tom jsem psal, když budete jezdit po vsi je to jedno.
Ale když ve 130 na dálnici před vámi začne lítat z auta před vámi
sádrokarton a dupnete na to už je to sakra rozdíl.
To samé myška v takové rychlosti , když mi tam někdo vjede. Já vám
samozřejmě neberu vaše zkušenosti, ale já mám zcela odlišné.
Zdůrazňuji že na "dušičkové ježdění" a nakupování je to opravdu asi buřt
na čem jezdíte.