OT Zimni pneu a vyska vzorku

Pátek Listopad 1 14:26:31 CET 2013

Obávám se, že záleží hlavně na tom, jak se vyspal policajt... zákon snad
říká, že pokud jsou podmínky zimní (= pod nulou, namrzlo, sníh apod.) musí
byt na autě adekvátní obutí, pokud jsou podmínky sucho a teplo, tak ne.

Já bych si vzal do auta šupléru a v případě silniční kontroly se hádal, ono
to nebude nijak extra přesné měření, mezi 4 a 3,5mm je nepatrný rozdíl.
Mají policajti šupléru? Nebo jim stačí vidět vločku na pneumatice a že
nebude dodrbaná až na dráty? ;-)

P.K.