Konfera na prd -- Re: patecni offtop. - plakaci konference

Marek Peca marek na duch.cz
Pátek Květen 17 12:13:49 CEST 2013

> Nezalozime nejakou konferenci, kde by mohl kazdy plakat jak se ma spatne,
> lidi jsou zli, svet je zly, posta je zla, vlada je zla, manzelka je zla,
> strasna kryyyyze je zla, atd. atp. ??? :),
> admin by to mohl kontrolovat a usmernovat troufalce, kteri by nahodou
> chteli prispet necim pozitivnim :) pripadne je rovnou banoval, aby nahodou
> nekoho nenakazili dobrou naladou :) protoze blba nalada tuhle spolecnost
> proste bavi :)

Ja si myslim, ze tento napad je dobry. Presneji, ze by bylo dobre odhnojit
HW konferu, aby se zas tykala tematu. Pokud jde o me, uvital bych krome
zruseni nadavani na postu, EU regulace,... taky konec dotazu typu, jak si
nastavim IMAP v Utlouku, proc mi nejde v PHP xyz -- od toho jsou hromady
SW for a maillistu.

Argumentace, ze zpravy oznacene OT si mohu snadno odfiltrovat pryc na
strane klienta, je podle me zcestna: kdo se ma pak probirat archivem, kde
zajimavy obsah je v mizivem procentu prispevku? I v zobrazeni podle
vlaknem je to humus a opruz.

ZdraviM.P.