Konfera na prd -- Re: patecni offtop. - plakaci konference

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Květen 17 12:18:18 CEST 2013

Ja jsem klidne pro...mohu to i projednat s majitelem zda souhlasi.

otazkou je zda jste smireni s tim, ze budou padat zrejme bany protoze
jina moznost jak se zda neni...

vzpomente si kdyz jsem vyloucil nejmenovaneho jedince co se tady
strhlo...a ze se od posledniho vylouceni vratilo prakticky vse do
starych koleji

Radek Vicek