Cortex-M0 gcc problem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 30 22:04:21 CET 2013

Predesilam, ze Vas rozhodne nechci presvedcovat na svou viru.
Ja nakonec taky spoustu veci kompiluju, v oblasti vyvoje pro ARM
napr. OpenOCD, kam jsem si dopisoval obsluhu pro svuj JTAG
a delal tam upravy pro STM32F4 pred tim, nez se jejich podpora
dostala do oficialnich verzi.
Nicmene ARM je dneska velmi pouzivana vec, neni to zadna
okrajova platforma. Takze se da predpokladat, ze s tak zakladni veci
jako je toolchain dela spousta lidi, a tudiz se neda moc predpokladat,
ze by v ni nefungovalo neco tak zakladniho, jako je deleni.
A stejne tak se da podle me predpokladat, ze v pouzivanych toolchainech
ani jine takove zakladni boty nebudou. A pokud se nejaka najde, tak
bude rychle nalezena a opravena. Nakonec i ten patch taky pouzijete
jako predchystanou vec, jen to nechate projit procesem kompilace.

PL

************************************

From: "Miroslav Mraz" <mraz na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 30, 2013 9:31 PM
Subject: Re: Cortex-M0 gcc problem

Nevidím to tak jednoznačně. Tady ty zdrojáky upravovat budu - aplikovat
ten patch, který řeší můj problém. Jasně, vy máte binárku, která to má
asi už aplikováno. Ale když se vyskytne jiný problém, budete hledat
binárku, která řeší i ten a to hledání může trvat také déle, než najít
patch a aplikovat ho. Jak říkám, je to spíš otázka vkusu nebo zvyku, nic
moc racionálního na tom není.

Mrazík