Cortex-M0 gcc problem

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Březen 30 21:31:42 CET 2013

Nevidím to tak jednoznačně. Tady ty zdrojáky upravovat budu - aplikovat
ten patch, který řeší můj problém. Jasně, vy máte binárku, která to má
asi už aplikováno. Ale když se vyskytne jiný problém, budete hledat
binárku, která řeší i ten a to hledání může trvat také déle, než najít
patch a aplikovat ho. Jak říkám, je to spíš otázka vkusu nebo zvyku, nic
moc racionálního na tom není.

Mrazík