Re: krásný jazyk český ( bylo Re: air gap)

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Čtvrtek Březen 28 12:37:42 CET 2013

IMHO je problem v tom, ze vsechny umele jazyky maji prilis jednoducha
a zcela srozumitelna pravidla, cimz odpuzuji sve uzivatele :-) Takovy
umely jazyk by naopak musel byt umele chaoticky, aby jej lide prijali.
Dukaz: z umelych jazyku se treba prosadilo cecko, kde co jazykova
konstrukce, to zaplava pravidel (formalnich i nepsanych typu "tohle
radeji nepouzivej") misto nejakeho pomerne regularniho jazyka
algolskeho typu? :-)

Ales Prochaska