nakup - centralni sklad GME

DeeJay deejay na email.cz
Úterý Březen 26 10:30:54 CET 2013

Na Ampéru jsem si vzal 2 zdarma výtisky Amatérského radia a v jednom z nich
je hned na začátku článek v němž se pani majitelka(reditelka nebo jina
-telka) ukájí nad novým automatickým GM skladem - tak třeba už to tam chodí
jak na drátkách :-)

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Karel M
Sent: Tuesday, March 26, 2013 6:55 AM
To: HW-news
Subject: Re: nakup - centralni sklad GME

Zalezi jak nutne to potrebujete a co na tom zavisi, moznosti je nekolik, od
prosteho telefonatu na vedeni GME (pripadne sprosteho), pres podplaceni
skladnika (aby delal svou praci) a pokud na tom zavisi obziva rodiny a deti
jsou doma hladove, tak pak nocni navsteva s pacidlem. Kazdy clen konference
to pochopi a u pripadneho soudu dosvedcime krajni nouzi. Ale jinak obavam
se, ze jeden den v GM je sci-fi, krom toho na tom sklade to a) ani nemusi
byt b) nebo to nenajdou c) skladnik je ex-ucitel matematiky Karel